Do jazdy trzeba mieć chęć…

Sobota, 7 maja 2011 · Komentarze(12)

W zasadzie wszystko było ok. Tylko chęci brakło…

- Wczoraj kupiłem nowe opony. Co więcej, wymieniłem je od razu żeby dziś nie tracić czasu.
- Stałem się też posiadaczem modnego ostatnio buffa.
- Do tego zapowiedzieli na cały dzień ładną pogodę.

Czyli wszystko co potrzebne do jazdy.

Jeszcze kiedy odwoziłem rodzinkę na miejsce zbiórki - pojechali na wycieczkę w góry - zastanawiałem się jakie dalekie tereny dziś odwiedzę.

Wróciłem do domu. Chwilę popracowałem i jakoś się nie potrafiłem zebrać. Przebrałem się i nic… brak chęci do jazdy…

W końcu wyszedłem. Na zjeździe do Rokitnicy jest mi chłodno. W lesie na podjeździe do Miechowic… bezpłciowo. Nie czuję żadnej radości z jazdy. Rundka po lesie. Po drodze jacyś debile postawili kolejny szlaban na ścieżce rowerowej. Tylko, że tego się nie da objechać, podnieść… No comments…

wjazd na ścieżkę... :( © djk71

Dalsza jazda nie ma sensu. Po prostu mnie nie bawi. Nie wiem czemu. Może wciąż myślami jestem w pracy. W poniedziałek kolejna delegacja. Niby fajnie, niejeden by zazdrościł… Tylko wiem, że jak wrócę to znów będzie milion spraw… Nie to żebym nie lubił jeździć.. Lubię bardzo… tylko… zmęczony jestem natłokiem tematów… tematów rozpoczętych, czekających na rozpoczęcie… tematów ważnych i mniej ważnych i nieistotnych… Ech... dojeżdżam do domu... Pracować tez mi się nie chce... dziś...

W tym roku pierwszy raz nie jadę na spotkanie integracyjne. Jadę na Dymno. Mam nadzieję, że do tego czasu wróci mi ochota na jazdę...

To zaczynam psychiczne przygotowywania ;)

alistar 07:33 czwartek, 12 maja 2011

Rafaello
Spoko. Wierzę, że w sobotę będę miał wystarczającą motywację ;-)
niradhara
Nie mogę się doczekać ;-)
alistar
Oj, widzę, że będzie się działo :-)
BoaPoweR
Hmmm.... a u nas załogi widać jakoś mało aktywne, bo wszystkie szlabany jak były tak są...
W większości na szczęście porobiły się jakieś objazdy (same), a tu niestety trzeba było się czołgać pod...

djk71 06:38 środa, 11 maja 2011

Też znam kilka miejsc z takimi zasiekami w swojej okolicy - brakuje tylko kolczatki. Dobijają mnie leśnicy którzy przy wycince lasu "kładą" 2 drzewa w poprzek drogi leśnej/rowerowej tylko po to aby im ktoś drewna nie podprowadził, czasami jest to zrobione np. tuż za zakrętem. Miałem okazję natknąć się na kilka takich niespodzianek. Na szczęście kończyło się tylko na ostrym hamowaniu

amiga 08:14 wtorek, 10 maja 2011

U nas w lesie też raz się pojawił taki szlaban ale załoga "Z" szybko go pocięła na kawałki :) Przecież taki kawał złomu nie może się marnować w lesie :)

BoaPoweR-removed 17:18 poniedziałek, 9 maja 2011

Jakby była taka potrzeba to się poświęcę i pomogę niradharze ;)

alistar 13:52 poniedziałek, 9 maja 2011

Oj, marudzisz Waćpan, ktoś powinien lekko Tobą potrząsnąć. Zgłaszam się na ochotnika ;)

niradhara 19:21 niedziela, 8 maja 2011

Tak czasami po prostu jest że się nie chcę jeździć.Przecież nie tylko rower istnieje na tym świecie.Mało razy wracałem po kilku km do domu.
Nie ma co się przejmować:)

Rafaello 09:10 niedziela, 8 maja 2011

Zawsze coś miałem pod kaskiem więc to nie to. Tym bardziej, że już z domu mi się wyjść nie chciało, a tam buffa jeszcze nie zakładałem ;-) Ot, czasem tak się zdarza...

djk71 07:11 niedziela, 8 maja 2011

Może w tym buffie czy jak mu tam za ciepło Ci było?

Kajman 21:28 sobota, 7 maja 2011

Goofy601
Racjonalizator - też ładnie powiedziane... :-)
k4r3l
Za krótko na test opon :-) Do tego warunki jakieś takie lajtowe... :-) Zobaczymy co powiem po Dymnie :-)
Też przeszedłem pod... spotykam coraz częściej takie szlabany ale zwykle da się objechać obok. Niemniej jednak na ścieżkach rowerowych to jakaś masakra...

djk71 14:55 sobota, 7 maja 2011

no i jak oponki? ;) a ten szlaban to po prostu genialny pomysł! ja pod takimi zazwyczaj przechodzę :)

k4r3l 14:44 sobota, 7 maja 2011

Widzę że też się natknąłeś na ten szlaban :/

Goofy601 13:20 sobota, 7 maja 2011
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zemob