Kondominia

Sobota, 3 kwietnia 2010 · Komentarze(10)
Dziś przed południem w końcu udało nam się spotkać z Tomkiem. Umawiamy się od ubiegłego roku i mimo, że pracujemy razem to dopiero teraz się udało. Spotkanie w Czekanowie i pierwsza zmiana planów - mamy mniej czasu niż zakładaliśmy. Trudno, pojeździmy po okolicy ;-) Tomek prowadzi nas do Lasu Łabędzkiego. Fajne miejsce. Sporo ścieżek, niektóre szerokie, niektóre takie, że pewnie jadąc samotnie bym się w nie nie zapuścił... Widać jednak, że mój przewodnik już tu trochę jeździł :-)

Jedzie szybciej niż ja to zwykle robię w lesie ale fajnie... choć momentami dostaję zadyszki... Na szczęście Tomek widzi kiedy dostaję w kość i zwalania... by po chwili znów gnać do przodu. Fajnie się tak jedzie... już dawno tego nie czułem.

Ogólnie sucho choć miejscami trzeba przenosić rowery.

W trakcie jazdy okazuje się, że dostajemy godzinkę jazdy gratis. Fajnie ;-)

Przejeżdżamy na drugą stronę Toszeckiej i lądujemy obok Kąpieliska Leśnego. Wstyd przyznać ale jestem tu po raz pierwszy. Po raz pierwszy trafiam też na leśną siłownię. Dziś pusto ale ponoć czasem można tu spotkać nawet kilkunastu młodych, barczystych, krótko ostrzyżonych mężczyzn... Jakoś mi ich dziś nie brakuje... :-)

Tomek obserwuje jak przyglądam się urządzeniom. Czyżby myślał, że chcę sobie taką zbudować?

Czas kończyć... żegnamy się mając nadzieję, że szybko powtórzymy taką
przejażdżkę. Decyduję się wracać przez Ziemięcice i Świętoszowice, drogą którą dwa tygodnie temu wracaliśmy ze wspaniałej wycieczki.

Po drodze obserwuję jak toczą się prace przy budowie autostrady A1.

dzięki Tomku za fajną przejażdżkę. Do następnego razu.

I jeszcze jedno. Skąd tytuł? Wyczytałem dziś w sieci, że Niemcy budują kondominia. Zaintrygowało mnie to, bo pierwszy raz usłyszałem to słówko, jego znaczenie mnie nieco zaskoczyło ;-)

Wg Wikipedii:
Kondominium - w architekturze zespół mieszkaniowy złożony najczęściej z własnościowych budynków jednorodzinnych. Zbudowany na terenie stanowiącym współwłasność mieszkańców, bądź posiadający wspólne urządzenia (np. garaże, dojazd w postaci drogi prywatnej). Często stanowi osiedle strzeżone. Także budynek mieszkalny wielorodzinny, apartamentowiec lub wieżowiec, w którym każde z mieszkań lub apartamentów stanowi własność ich mieszkańców. Termin stosowany jest przede wszystkim w krajach anglosaskich, w Polsce pojawia się coraz częściej w nazwach osiedli.

Spokojnych (i rowerowych) Świąt Wszystkim, którzy tu czasem zaglądają :-)

Trudne słowo na "K". ;)

To kiedy lecimy na siłkę?! ;)

Mlynarz 10:56 czwartek, 8 kwietnia 2010

Fajnie sobie tak po lesie pojeździć.
Wesołych świąt:)

Rafaello 07:05 niedziela, 4 kwietnia 2010

Siłownia jak się patrzy. Nie raz nie potrzeba, hal, super sprzętu - wystarczy chcieć! Ewentualnie ta grupa ma zakaz wjazdu na wszystkie siłownie w okolicy. Pozdrawiam Wielkanocnie

robin 20:06 sobota, 3 kwietnia 2010

"Tomek widzi kiedy dostaję w kość i zwalania... by po chwili znów gnać do przodu. Fajnie się tak jedzie... już dawno tego nie czułem."... o.k. zapamiętam, że tak lubisz :-)

Wesołych i Spokojnych Świąt dla całej Rodzinki Ka od Rodzinki Ko.
21 km... :-( muszę zacząć jeździć :-)

kosma100 19:56 sobota, 3 kwietnia 2010

mam nadzieje ze po znajomosci zalatwisz mi karnet na ta silka :). las dzisiaj super sie prezentowal

codeisred 18:23 sobota, 3 kwietnia 2010

Podobnie jak fredziomf jeszcze tam nie byłem. Fajna wycieczka :)
A odpowiadając na Twoje pytanie - w Ziemięcicach ten stary kościół jest trochę poniżej tego przy drodze. Taka uliczka w dół :)

Wesołych Świąt :)

Goofy601 18:11 sobota, 3 kwietnia 2010

Las Łabędzki, na szczęście, jeszcze do odkrycia, przede mną. [jeździłem tylko w okolicznym Parku] Dobrze, że zostało jeszcze, trochę miejsc w okolicy do poznania.

Wesołych..

fredziomf 17:44 sobota, 3 kwietnia 2010

Hi, hi, Kondominium też w angielskim jest używane:)
Siłownia wymiata:)
Wesołych świąt:)))

Kajman 17:37 sobota, 3 kwietnia 2010

Dzisiaj pogoda wyśmienita na rowerownie siłowania okazała jest gdzieś to w telewizorni pokazywali. Ja też darku życzę wesołych świąt Pozdr Dariusz

DARIUSZ79 17:32 sobota, 3 kwietnia 2010

Fajnie pojechaliście.Tobie rodzinie towarzyszom wypraw rowerowych życzę Wesołych Świąt !!!

Dynio 17:18 sobota, 3 kwietnia 2010
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa nogei