W nowej maseczce

Piątek, 21 stycznia 2022 · Komentarze(0)
Jako, że maseczki wciąż w użyciu postanowiłem przetestować trochę inną. Zupełnie zapomniałem, że już raz, siedem lat temu taką testowałem. Wtedy na rowerze.

No to kręcimy © djk71

Tym razem postanowiłem to zrobić na bieżni. Skoro biegam to chyba naturalne :-)

W maseczce © djk71

Tym razem nie pobierali krwi ale było trudniej.

Przede wszystkim mimo zapewnień, że będzie inaczej maseczka mi przeszkadzała. Nie mogłem oddychać nosem i momentami miałem wrażenie, że brakuje mi powietrza.
Trudniej też się biegło przy zwiększanej prędkości. O ile na rowerze przy zwiększanym obciążeniu po prostu nogi w pewnym momencie same odmówiły posłuszeństwa to tu jednak jakiś wpływ miała też głowa. Nie jestem pewien czy w momencie zejścia naprawdę już nie mogłem biec dalej...

Z technologią na plecach © djk71

Trudno... Poczekamy na wyniki i zobaczymy czy czegoś się nowego dowiem.

Mimo krótkiego biegu czułem potworne zmęczenie. Wcześniej planowałem jeszcze zrobić trening, ale odpuściłem.