Wokół Sarbska i latarnia Stilo

Czwartek, 4 sierpnia 2016 · Komentarze(3)
Tydzień na urlopie. Świetna pogoda. Fajna okolica. I... zero roweru. Nie poznaję siebie. Dopiero dziś, gdy przez cały dzień co chwilę pada decyduję się na krótką przejażdżkę. Kosma postanawia mi towarzyszyć. Czasu mało więc postanawiam objechać jezioro Sarbsko i zahaczyć o latarnię Stilo.

Dawno nie widziałem takich znaków © djk71

Początek szlakiem R10 przez las, między jeziorem, a morzem. Do morza daleko, a jezioro ledwie widać z zza drzew.

Za drzewami Sarbsko © djk71

Wydmy © djk71

Za to błota i korzeni nie brakuje. Komarów też nie. Na szczęście dzięki temu, że jest mokro nie musimy walczyć z piachem. Jedynie tuż przed latarnią jest go trochę na podjeździe, ale i to daje się ominąć bokiem.

Chwila przerwy pod latarnią.

Latarnia Stilo © djk71

I czas ruszać w drogę powrotną. Monika sugeruje wrócić asfaltem, bo teren, który sobie wyznaczyłem jest ponoć dość piaszczysty i ostatnio musieli tam trochę pchać rowery.

Zaczyna się znów chmurzyć, a po chwili dopada nas ulewa. W jednej chwili jesteśmy mokrzy więc nawet nie próbujemy szukać schronienia. Jedziemy prosto do domu.

I po deszczu © djk71

Tuż przed Łebą przestaje padać.

Fajnie się jechało.
Dzięki za towarzystwo!
Pozdrawiam :-)

kosma100 09:23 niedziela, 7 sierpnia 2016

Spróbuję jutro o ile pogoda się jeszcze bardziej nie pogorszy.

djk71 12:35 sobota, 6 sierpnia 2016

...tak R 10 na tym odcinku słabo jest widoczny tzn. oznakowanie przez upływ czasy , piachu , korzeni drzew, i błota zawsze tu dostatek, ale trasa jest sympatyczna, jednak polecam trasę wokół jeziora Łebsko, jak będziesz przejeżdżał Przez teren SPN to pokonasz 3 lub 4 drewniane pomosty przez tereny bagienne, uważaj tam na tych pomostach lubią się wygrzewać żmije, moje AVG znacznie na tym odcinku wzrosło.
W Klukach spotkałem bardzo sympatycznego mieszkańca tych terenów, który opowiadał bardzo ciekawe rzeczy związne z tym terenem i jego historia. Nie będę zdradzał tajemnicy może spotkasz tego Pana. Trasa naprawdę należy do tras o których długo się pamięta . Polecam.

Wojciech 21:50 czwartek, 4 sierpnia 2016
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ieini