Rydułtowy - finał

Sobota, 1 września 2012 · Komentarze(2)
Finał Grand Prix EuroRegionu Silesia 2012. Jedziemy całą rodzinką, by kibicować Igorkowi. Dołącza do nas Amiga. Wraz ze spotkanym na miejscu Michałem jedziemy na objazd trasy. Jeden ze zjazdów robi wrażenie, które potęguje owinięte materacem drzewo stojące na końcu zjazdu. Na szczęście na trasa Igorka tędy nie prowadzi :)

Start i od razu ostry podjazd, na który Igorek wjeżdża w przeciwieństwie do większości pozostałych zawodników.

Podjadę.. © djk71

Niestety upadek na końcowym odcinku sprawie, że na metę dociera jako piąty. Takie też miejsce zajmuje w klasyfikacji generalnej. Trzy pierwsze miejsca zajmują Czesi. Jest więc drugim Polakiem :-)
Nieźle jak na pierwszy rok startów :-) Wszyscy jesteśmy z Niego dumni.

Wujek Młynarz śle wielkie gratulacje od całej rodzinki!

Jestem z Ciebie Igorku bardzo dumny!

Jestem też pewien, że wszystkich Twoich bliskich już niedługo ogrzeje ciepło blasku bijącego od zdobytych przez Ciebie złotych medali i pucharów!

Pozdrawiam!

Mlynarz 22:14 poniedziałek, 3 września 2012

Rośnie mistrz, będzie wielki, jeszcze chwila i niekt mu nie podskoczy, ja już to wiem, ja już dostrzegam w Igorku świetnego zawodnia. Powoli zbliża się kolejna Olimpiada, może, będę miał okazję trzymać za niego kcuki :)

Ps. Zjazd zzakończony materacem ochraniającym brzozę robił niesamowite spustoszenie w mózgu, być może gdyby nie on to zjechałbym z tej góry..., a tak...

amiga 22:32 niedziela, 2 września 2012
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa luzla