Góry

Sobota, 29 grudnia 2007 · Komentarze(8)
Pozazdrościłem, że brat po górach jeździ i po dwóch dniach przerwy za cel obrałem również góry, a ściśle mówiąc Tarnowskie Góry (dla nie będących w temacie - nie mają one, o ile wiem, nic wspólnego z Tarnowem).

Drogą przez Stolarzowice, Ptakowice do Starych Tarnowic (odżyły wspomnienia, tu rodziliśmy naszego drugiego syna). Na polach resztki (mam nadzieję) zimy.

Jak będzie trochę cieplej (choć dziś i tak nie jest źle: -3C) trzeba będzie się tu wybrać na dłużej, pooglądać kościółki, zaliczyć Leśniczówkę i zobaczyć w końcu czego to pozostałości tak straszą przy drodze (wygląda jak dawny pałacyk, dworek lub coś w tym stylu - ale strasznie zniszczony).
W Tarnowicach dość długi podjazd, ale nie jest źle, regulacja przerzutek w drugi dzień świąt była skuteczna (dzięki brat). Dalej kierunek: rynek w Tarnowskich Górach.

Tu, pełne zaskoczenie - dawno tu nie byłem - stoi jakieś igloo-akwarium (prawie jak w Gliwicach).

Obok niebieska (!) choinka i... pusto, prawie zero ludzi w sobotę, między świętami, około 17 - zero ruchu - dziwne miasto.

Powrót niezbyt ciekawy, trasa Tarnowskie Góry - Gliwice, okropny ruch, do tego całą drogę wiatr "w pysk" (a nie wierzyłem żonie jak mówiła, że strasznie wieje) i jeszcze się ściemniło. Na szczęście w nocy przykleiłem taśmą lampkę, która się nieco połamała po ostatnim upadku i świeci.

Z innej beczki: wiele osób się ostatnio dziwiło, że jeżdżę w zimie, że zimno itp.
Trudno im było zrozumieć, że odpowiednio się ubierając, będąc cały czas w ruchu jest dużo przyjemniej (i cieplej) niż wychodząc na 5 minut z domu lub z auta na dwór. Dziwne, ale prawdziwe.

Nowy rekord: Vmax=40,12 km/h

Wysłałem Ci informację na maila.

djk71 16:07 piątek, 25 stycznia 2008

Jak zrobiłeś aktywny link np " brat po górach jexdzi " , wiem jak sie robi aktywne linki przy zakładaniu wycieczki , wiem że poprzez te rózne znaczki , ale wtedy widać nazwę linku , a ja chce tak jak ty - np chcesz zobaczyc kliknij tu (podkreslone )

skibabike 15:05 piątek, 25 stycznia 2008

Zawsze mówię, że jak ktoś ma nudne własne życie to musi żyć czyimś.

djk71 20:40 środa, 9 stycznia 2008

Tak apropo tego przyglądania się ludzi , to zauważyłeś że zawsze interesują się tym co inni robią , a oni sami to święci sami .

skibabike 16:39 środa, 9 stycznia 2008

Wyglądało jako o 4 nad ranem, a nie o 17 :-)

djk71 16:21 środa, 9 stycznia 2008

Dobre z tym brakiem ludzi na mieście , rzeczywiście pusto jak w filmie jakimś

skibabike 16:10 środa, 9 stycznia 2008

ta... nie wymiękłeś ;) a myślałem, że po chwili wrócisz... ale "około 17 - zero ruchu - dziwne miasto." przeczytalem i jakas minute siedze bo mnie zatkalo serio dziwne miateczko :p moze cos napisze na moim blogu

WRK97 18:29 sobota, 29 grudnia 2007
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa obser