Mroźna BMK

Piątek, 22 stycznia 2010 · Komentarze(7)
W zeszłym miesiącu nie mogłem uczestniczyć w Bytomskiej Masie Krytycznej więc dziś obowiązkowo. Z uwagi na późny powrót z pracy i warunki jakie panują na zewnątrz do Bytomia jedziemy Kosmy cytrynką. Przyjeżdżamy lekko spóźnieni ale uprzedzona wcześniej ekipa czeka. Pewnie już im się chłodno zrobiło, w końcu na dworze -12C (odczuwalnie ponoć ok. -17, czy nawet -19) więc nie ma czasu na powitania - od razu ruszamy.

Za nami karetka. Na Rynku radiowozy policji, chyba cztery. Jakby się postarali to mogliby nas wszystkich zapakować, bo jest nas chyba tylko kilkunastu. Rundka wokół Rynku i dalej znaną już trasą. Spokojnie, wesoło, bez ekscesów. I dobrze. W sumie trochę krótko, ale trzeba dbać o zdrowie, chłód był jednak odczuwalny.

Na mecie czeka już na nas ciepła herbatka w Biurze Promocji Miasta. Miło się napić czegoś ciepłego w ciepłym pokoju. I miły prezent - płyta DVD promująca Bytom jako miasto kultury. Na okładce płyty możemy przeczytać o Bytomiu jako "mieście starszym od Krakowa, w którym od wieków mieszkali zgodnie ludzie wielu kultur i narodowości".

Dziś też po raz kolejny miło było patrzeć na zgodne współistnienie i współpracę śląskich mas krytycznych :-)

Zgoda i współpraca - coś, czego tak brakuje w tym kraju, tym bardziej trzeba doceniać to co udało się wypracować :)
Pozdrawiam z pracy

Anonimowy art75 14:17 poniedziałek, 25 stycznia 2010

Zimno,ale przynajmniej motywacja była.
pozdrawiam:)

Rafaello 17:28 sobota, 23 stycznia 2010

W Częstochowie niestety nie ma masy w tym miesiącu. Ostatnia odbyła się w grudniu. Było kilkunastu rowerzystów, natomiast policja nie dała eskorty ze względu na złe warunki atmosferyczne :-D :D :D

anwi 07:34 sobota, 23 stycznia 2010

O 3 lata wielkie mi Halo :)

robin 22:20 piątek, 22 stycznia 2010

Trele morele - starszym od krakowa ha ha hi hi :)

robin 22:16 piątek, 22 stycznia 2010

Za szybko uciekłeś... bo płyty zostały... :)

djk71 21:14 piątek, 22 stycznia 2010

raptor wyliczył było chyba 20 dokładnie osób. Na DVD się nie załapałem, ale że Bytom jest starszy od Krakowa, to wiem jako jego mieszkaniec :)

fredziomf 20:58 piątek, 22 stycznia 2010
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa apoto