III Bytomska Masa Krytyczna

Piątek, 18 września 2009 · Komentarze(7)
Po długiej absencji spowodowanej nawałem pracy oraz wyjazdem na targi (niestety nie wyszło planowane wspólne kręcenie z Jackiem) dziś znów pora na rower. Mimo, że zmęczony, nie mogłem sobie odpuścić kolejnej bytomskiej masy. W towarzystwie Moniki jedziemy na bytomski Rynek. Chociaż na wstępie wydawało się, że ludzi mniej niż poprzednio to skrupulatne liczenie wskazało 98 osób. Pięknie. Ciekawe, czy w tym roku uda się przekroczyć setkę. Może być ciężko, bo z każdym kolejnym miesiącem będzie gorsza pogoda, ale... miejmy nadzieję że się mylę ;-)

Masa została poprzedzona minutą ciszy poświęconą górnikom, którzy zginęli w tragicznym wypadku dzisiejszego ranka.

Jak widać uczestnicy korzystali z przeróżnych rowerów.

Fajna trasa pokazująca zarówno zakamarki, gdzie sam bym się nie wybrał, jak i przepiękne miejsca, szkoda tylko, że często takie zniszczone. Niestety kasa jaka jest potrzebna na renowację jest niewyobrażalna. Może jakimś wyjściem jest sprzedaż części tych budynków obwarowana koniecznością renowacji, o czym opowiadał mi w trakcie jazdy prezydent Bytomia Piotr Koj, który również wziął udział w masie.

Szybko minęło te kilkanaście kilometrów mimo dość spokojnego tempa (choć chyba szybszego niż poprzednio).

Wśród uczestników oprócz nas obecnych było jeszcze kilka osób z bikestats.pl: org Dyniogłowy, Keszol, Darth, ventylator, misiek93, ficus, fredziomf, foly i goofy601. Na BS zarejestrował się jeden z organizatorów: rowerek. Pewnego dnia trzeba będzie chyba zrobić pomasowe BS-owe atfer party ;-)

Powrót samotnie i szybko, bo... dość chłodno. Tak to jest jak się zapomina wziąć czegoś cieplejszego.

Niestety już wiem, że na 90% będę miał zajęte piątkowe popołudnie więc raczej się nie uda. Gdyby się coś zmieniło dam znać.
Na gliwicką też nie dojadę bo jedziemy na Odyseję (nie mam szczęścia do Gliwic).

djk71 09:33 niedziela, 20 września 2009

Za tydzień Katowice, może wybierzemy się razem? Pozdrawiam :)

Darth 08:59 niedziela, 20 września 2009

A ja tam wolę moją czapkę:) Fajne zdjęcia, chciałem być, cóż praca

Kajman 19:22 sobota, 19 września 2009

Rozglądaliśmy się za Tobą...
Kask - trzeba dawać dobry przykład :)

djk71 15:02 sobota, 19 września 2009

Tym razem nie mogłem być na masie napewno było jak zawsze superek. Ale coś zauważyłem Dyniogłowy założył kask czy wcześniej nie jedził hhhhmmmm

DARIUSZ79 11:21 sobota, 19 września 2009

Będzie ciężko ze względu na pracę ale kto wie...

djk71 10:55 sobota, 19 września 2009

Z przyjemnością na bikestats'owym afterze zagoszczę. ;) Miło było zobaczyć kilka osób w koszulkach portalu i pojeździć w zacnym gronie. Zapraszam za tydzień na masę do Katowic, pozdrawiam!

ficus 10:53 sobota, 19 września 2009
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iecni