Z Amsterdamu na basen

Sobota, 18 lutego 2017 · Komentarze(5)
Wracam z delegacji i... okazuje się, że jeszcze zdążę na basen przed zamknięciem. Szybko zmieniam torby i udaje się. Jak bardzo tego potrzebowałem. Nie tylko dlatego, że za mną ponad 1000km w aucie, gdzie uprawiałem z bólu jogę, ale ogólnie mam potrzebę ruchu. Co ciekawe w Amsterdamie mimo miliona rowerów na ulicach bardziej kusił mnie widok biegaczy. Ale nie wiem, czy będę w stanie :( Spróbujemy w przyszłym tygodniu.

Dawno nikt chyba na nim nie jeździł © djk71

Oczywiście na rowerze też bym chętnie pojeździł, ale nie w takim tłumie jak tam... Nie wiem, czy potrafiłbym... Tam ludzie jeżdżą zupełnie inaczej. Szybko i bezstresowo. Wśród samochodów, tramwajów, a przede wszystkim wśród tysięcy turystów. I nic się nie dzieje... Tego się nie da opowiedzieć, mimo, że widziałem to na oczy już nie pierwszy raz to wciąż robi to na mnie niesamowite wrażenie.... Zresztą nie tylko to...

To nie jedyny parking © djk71

Jurek57
I to było wystarczająco interesujące...
JPbike
Co ciekawe niby trzeba mieć oczy dookoła głowy, ale wygląda to bardzo spokojnie.
devilek
To fakt, najbardziej stresowałem się tam kiedyś, gdy musiałem jechać samochodem...
Mlynarz
Młynarz na burmistrza Amsterdamu!

djk71 06:35 wtorek, 7 marca 2017

Rowerzyści w Amsterdamie rozbisurmanili się jak dziadkowski bicz! Przydałby się na nich jakiś bat! Czeba tam wpuścić porządnego, polskiego kierowcę z krwi i kości! Najlepiej w kapeluszu! :D

Pozdrawiam!

Mlynarz 22:37 niedziela, 19 lutego 2017

Normalnie jeżdżą, tylko tam rowerzysta jest traktowany inaczej, niż u nas. Mieszkałem w NL 2 lata i rower to tzw. święta krowa ;)

devilek 22:23 niedziela, 19 lutego 2017

Potwierdzę to jak jeżdżą rowerzyści w tym mieście - miałem okazję pokręcić z nimi w pewny poniedziałkowy ranek :)

JPbike 21:05 niedziela, 19 lutego 2017

Dobrze że tylko jagę . Bo już się bałem że coś jeszcze ... . :-)

Jurek57 08:48 niedziela, 19 lutego 2017
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa tapra