Przed kolejnym BO

Piątek, 14 sierpnia 2015 · Komentarze(12)
Nie mogłem się dziś oprzeć temu, aby nie pstryknąć dwóch fotek. Znaki stoją po dwóch stronach tej samej ulicy. Wciąż się zastanawiam jaki jest tego cel. I jak będą sobie radzili kierowcy na przełomie miesiąca... Będą w nocy przestawiali auta, czy też rano z niepokojem sprawdzali czy za szybą nie ma pozdrowień od Straży Miejskiej? A co jak ktoś wyjedzie na urlop i zostawi auto pod domem?

Miesiące nieparzyste © djk71
Miesiące parzyste © djk71

Przed zawodami powinienem dziś odpoczywać, ale ponieważ ostatnio tylko odpoczywam to zrobiłem sobie krótki wieczorny wypad. Kierunek Zabrze, bo kusiło zerknąć na 5 urodziny Zabrzańskiej Masy Krytycznej.

5 urodziny ZMK © djk71

Przyjechałem kilka minut spóźniony, ale jeszcze stali. Rzut oka na ekipę, ale nic nie przekonało mnie aby do nich dołączyć, zresztą czasu dziś mało więc pokrążyłem jeszcze chwilę po mieście i wróciłem do domu. Trzeba się pakować na jutrzejszy Bike Orient.

Ale dyskusja się wywiązała :-)
Idea o gratach brzmi rozsądnie, ale wciąż chodzi mi po głowie, że SM będzie chciała sobie z tego zrobić źródło przychodu. Ot tak, nie mam o nich najlepszego zdania (i nie chodzi mi tu o ludzi tam pracujących, ale o instytucję).
Podział na dni parzyste i nieparzyste (nawet znaki były chyba do tego dedykowane) to ma sens chyba przy sprzątaniu ulic...

djk71 09:19 niedziela, 16 sierpnia 2015

Tobie też ... udanego ...! :-)

Jurek57 20:25 piątek, 14 sierpnia 2015

w dużych miastach to duży problem , do piekła z nimi / stosunkowo udanego weekendu życzę

tomecki 20:21 piątek, 14 sierpnia 2015

... "zdania uczonych są podzielone" :-)

Jurek57 20:19 piątek, 14 sierpnia 2015

można odholowac jezeli zagraza bezpieczeństwu lub nie ma tablic

tomecki 20:06 piątek, 14 sierpnia 2015

A można !
Odholować i jeśli właściciel w ciągu 1/2 roku "zguby" nie odbierze , auto przechodzi na własność gminy.
A kosztami obciąża się właściciela. Po tablicach !

Jurek57 20:02 piątek, 14 sierpnia 2015

jeżeli złom bedzie miał tablice to raczej nie mozna go ruszyć . moze na kapciach sobie stać dowoli

tomecki 19:46 piątek, 14 sierpnia 2015

Rozumiem.
W Prawie o Ruchu Drogowym art. chyba 50a pozwala usunąć auto (złom, długotrwale parkujace ) bez stosowania takich "korowodów".

Jurek57 19:44 piątek, 14 sierpnia 2015

Jurek57 19:41 piątek, 14 sierpnia 2015

Jurek chyba nie rozumiesz . te znaki sa po to żeby nie pozostawiać złomów zdezelowanych blokującyhc latami miejsca parkingowe

tomecki 19:22 piątek, 14 sierpnia 2015

Jeśli już S.M. jest to powinna pilnować porządku łącznie z delegalizacją takich znaków.Bo one wprowadzają nieporządek !

Jurek57 19:17 piątek, 14 sierpnia 2015

cel jest taki, żeby nie było pozostawianych gratów. kierowca musi raz w miesiacu przeparkowac samochód . jezeli tego nei zrobi ( a sa ludzie , którzy pozostawiają sobie auta bez tablic, oc itp ) to służby w takim wypadku mają wolna reke żeby to dziadostwo odholować . kiedys widziałem takie znaki z podziełem na dni parzyste i nieparzyste. CZUWAJ !

tomecki 18:46 piątek, 14 sierpnia 2015
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa mpree