Industrial

Czwartek, 25 września 2008 · Komentarze(10)
Po powrocie z pracy - niespodzianka. Oprócz zapowiadanych wcześniej gości: (Asicy, Kosmy i Młynarza) odwiedził nas również Hose. Szybki obiad i ktoś rzuca hasło "rower". Wieczór, zimno i zamiast siedzieć kulturalnie przy muzyce, chmielu itp to na rower? No dobra, jakoś się zbieram, zrobimy szybką rundkę i do domu.

Ruszamy w stronę Pałacu Wincklerów w Miechowicach. Dziwnie szybko się jedzie. Chwila odpoczynku, niektórzy szukali waypointa i szybka decyzja co dalej - wracamy czy jeszcze mała rundka.

Jedziemy dalej, Bobrek - dzielnica cudów, ale jednocześnie dość fajne przemysłowe klimaty Śląska, huta, dzielnica robotnicza...

Jakby mało nam było dziwnych klimatów wjeżdżamy do Biskupic (to też nie jest teren na wieczorne przejażdżki). Kolejna przerwa z widokiem na koksownię. Takie miejsca też mają swój urok.

I znów zamiast do domu ekipa chce jechać dalej. Kolejna przerwa przy młocie hutniczym na terenie byłej huty Zabrze. Przed młotem Hose zauroczony miastem mało nie rozwala swojego rumaka.

W sumie fajna pogoda się zrobiła, więc jeszcze krążymy chwilę po centrum, zatrzymujemy się przy kościele św. Józefa naprzeciwko stadionu Górnika Zabrze. Ten kościół robił zawsze wrażenie na tych, którzy widzą go po raz pierwszy.

Jeszcze postój obok szybu Macieja na śląskim Szlaku Zabytków Techniki i powrót do domu.

Ostatnie kilometry pod znakiem uchodzącego Hosemu powietrza. Szczęśliwie jednak przed 23-ią udaje się dojechać do domu.

Prześwietna nocna włóczęga w znakomitym towarzystwie. Mimo na pozór niezbyt ciekawej trasy, pory, pogody wyszedł bardzo udany wyjazd. Przede wszystkim chyba dzięki znakomitej atmosferze w grupie. Oby więcej takich spotkań i wyjazdów.

art75
Choć Ruda jest tak blisko to dla mnie tereny stosunkowo słabo znane, ale nadrobię ;-)
Możemy się kiedyś umówić na jakąś nocną przejażdżkę. Najlepiej oczywiście w większym gronie. Zostaw jakieś namiary na siebie np. przez gg to się jakoś zgadamy.

djk71 00:42 czwartek, 2 października 2008

fajna imprezka, z tego co czytam. Jak będziesz kiedy w okolicy Bobrka, to polecam Orzegów, piękna, jedna ze starszych (jeśli nie naj) dzielnica Rudy Sl. Tak swoją drogą, to chętnie bym się wybrał na taki nocny rajd po Śląsku. (Czasami coś organizujemy w K-cach, ale na zachód dawno się nie zapuszczałem). Pozdrower!

art75 22:26 środa, 1 października 2008

Dzięki Ci Darku za poświęcony czas i chęć spędzenia z nami kilku chwil.
Trasa jaką wymyśliłeś była po prostu nieziemska - dla mnie to było całkowicie coś nowego.

Pozdrawiam!

Mlynarz 04:33 poniedziałek, 29 września 2008

Cieszę się, że się podobało. Mam nadzieję, że w takim razie kolejna wizyta na Śląsku (i w Zagłębiu) będzie miała miejsce dość szybko... :-)

djk71 20:55 sobota, 27 września 2008

Tym bardziej dziękuję za pokazanie mi tak klimatycznych widoczków i to nocą :) Ten wypad pozostanie na długo w mojej pamięci :)
Pzdr :)

jahoo81 19:54 sobota, 27 września 2008

DMK77
Pamiętam... :-) Choć pod koniec nie było mi wtedy do śmiechu...

djk71 18:34 sobota, 27 września 2008

Chciałem od razu dopisać szczegóły, ale nie daliście mi szansy... ;-)

djk71 14:22 sobota, 27 września 2008

Ja też dziękuję i czekam na szczegóły :)
Pozdrawiam z Wrocławia :)

jahoo81 11:13 sobota, 27 września 2008

Dzięki za prześwietną nocną włóczęgę :D

kosma100 16:45 piątek, 26 września 2008
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa acyow