Po lesie, czyli W03D7-Long Run

Sobota, 3 lipca 2021 · Komentarze(0)
W03D7-LONG RUN
• Run in Z2, easy conversational pace, 105 minutes.
• Cool down, 5 to 10 minutes.
• Stretch.

Dziś miał być Bike Orient. Nie udało się. Organizacyjnie ciężko było dziś wszystko poustawiać. Na szczęście około południa udało się wyjść na długie wybieganie. Las. Na dzień dobry zaskoczenie w Stolarzowicach - mnóstwo nowych domów, nawet tuż pod lasem.

Nawet tu się budują © djk71

Potem już spokój. Prawie sam w lesie. To znaczy kilka osób spotkałem, ale jak na sobotę to naprawdę mało.

Pusto w lesie © djk71

Bez wcześniej zaplanowanej trasy wyszło nieco więcej niż było w planie, ale było dobrze. No prawie, bo momentami trudno było się utrzymać w drugim zakresie tętna. Wlaczyłem jednak i zmuszałem się do wolniejszego biegu.

Po obiedzie wyjazd do Katowic po odbiór pakietu na jutrzejszy bieg. I... jest rekord! 1:15:00 oczekiwania w długiej kolejce.

To tylko fragment kolejki © djk71

Jeszcze nigdy tyle nie czekałem. Najlepsze, że bieg będzie trwał... 1/3 tego czasu... :-)

Czekamy © djk71

Potem krótki spacer po centrum Katowic. Dawno tu nie byliśmy. Jestem pod pozytywnym wrażeniem.