Plywanie i plany na przyszły sezon

Niedziela, 29 października 2017 · Komentarze(1)
Wczoraj cały dzień zajęty więc dziś miało być bieganie lub rower. Niestety orkan Grzegorz nie pozwolił. Zamiast tego był basen. Całkiem przyjemnie, choć oczywiście znów na wspomaganiu :-)

Przy okazji wybrałem kilka z propozycji/sugestii celów na przyszły rok. Dziękuję za wszystkie mniej lub bardziej inspirujące/szalone/abstrakcyjne/konkretne/śmieszne… propozycje. Było ich łącznie ok. 40, w tym o ile się nie pomyliłem: 10 biegowych, 7 rowerowych, 4 multisportowe, 11 innych sportów, 4 artystyczne i kilka innych.

Cieszy mnie to, że wśród nich znalazłem te, które będą mnie motywowały do biegania i powrotu na rower :-) Część być może wykorzystam w kolejnych latach (jak np. biegi górskie, Runmageddon, MRDP - dziś jeszcze nie jestem na to gotów). Część może jeśli w końcu opanuję pływanie do takiego stopnia jak bym chciał…

Zaskoczyło mnie to, że nie było chyba ani jednej propozycji dotyczącej… orientacji, czy to biegowej, czy rowerowej… Ciekawe :-)

Ale konkrety… Pełen kalendarz jeszcze się tworzy i pewnie będzie na bieżąco modyfikowany, ale jest kilka punktów, które wybrałem spośród Waszych propozycji:

1. Wings For Life (bieg, aż Cię meta dogoni)
2. Duathlon, a dokładnie Duathlon w Czempiniu (10 km bieg - 60 km rower - 10 km bieg)
3. Pierścień 1000 Jezior (610 km w 40h)
4. Denmark by bike (ponad 1000 km) - To wymaga jeszcze ustalenia kilku szczegółów i synchronizacji kalendarzy, ale… kto wie.. :-)
5. Zabrze - Żary (350 km) -  w ramach treningu, czemu nie :-)
6. Maraton jesienny - Może znów będzie meta na Stadionie Śląskim? A ja mam sobie tu coś do udowodnienia :-)