Stało się, jest biało :-(

Wtorek, 21 stycznia 2014 · Komentarze(3)
Kategoria Siłownia
Miał być rower, a tu napadało. Nie lubię. Pewnie już to pisałem na blogu wielokrotnie, ale nie lubię... Śnieg jest fajny w górach, w trakcie świąt Bożego Narodzenia i tyle... Poza tym nie lubię...

Ciemno, ślisko więc kręcenie w domu i ciężarki... Całkiem przyjemnie, bo oglądając chłopaków jak pokonują Szwecję...

limit
Fajnie, że Ci się chce... Ja mam opór, a może to jeszcze po ostatnim upadku... a wtedy było jeszcze czarno...
Jurek57
Nareszcie to niech się skończy... ;)

djk71 05:24 piątek, 24 stycznia 2014

Darek - czemu "stało się" , mamy prawie luty ! Powinno być raczej nareszcie. :-)))

Jurek57 21:32 czwartek, 23 stycznia 2014

Podzielam Twoje zdanie co do śniegu i zimy. Niestety nałóg u mnie jest silny i jak trochę nie pokręcę to czegoś w ciągu dnia brakuje. Tyle, że to nie to jeżdżenie co jeszcze tydzień temu. Jakieś, takie emeryckie spacerki.

limit 20:27 czwartek, 23 stycznia 2014
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa dzien